Apr 10, 2007




"What I’ve Done" اسم اولین آهنگ منتشر شده از سومین آلبوم Linkin Park بنام Minutes to Midnight هست که این آلبوم به زودی منتشر خواهد شد. این آهنگ برای اولین بار در April 1, 2007 در رادیو پخش شد و در April 2, 2007 برای دانلود، و CD این آهنگ در April 30, 2007 منتشر شد. این آهنگ با اکثر آهنگ‌های قبلی گروه تفاوت چشمگیری داره، در این آهنگ اصلا صدای Mike Shinoda به گوش نمی‌رسه. هارمونی‌های موجود در این آهنگ به این حقیقت اشاره می‌کنه که گروه در آلبوم جدید صدای متفاوت‌تری به نمایش می‌گذارند. طبق گزارشات"What I’ve Done" آخرین آهنگی هست که برای این آلبوم نوشته شده.

Chester Bennington در مارس 2007 گفته:" Joe (Hahn) اومد پیش من و Mike که در مورد آلبوم Minutes to Midnight و چگونگی تغییر سبک گروه نظرمون رو بگیم. تا اندازه‌ای این خود ما هستیم که داریم با آن‌چه که عادت کردیم باشیم خداحافطی می‌کنیم. صدای درامز و گیتار تغییر کرده و دیگه شاهد صداهای چندگانه نیستیم، این همون چیزیه که Rick (تهیه کننده‌ی آلبوم) از ما خواست."


Music Video



Joe Hahn که DJ گروه هست، کارگردانی موزیک ویدئو "What I’ve Done" رو انجام داده، که این ویدئو در صحرای کالیفرنیا تصویربرداری شده. این ویدئو برای اولین بار در April 2, 2007 از MTV و Fuse پخش شد و این ویدئو انعکاسی است از موضوعات اجتماعی مثله، گرم شدن زمین، قحطی، جنگ و ویرانی. همچنین این Clip در قسمت "Battle of the Videos" از MTV در مقابل Evanescence و Lil' Mama قرار گرفت.


[MP3 Filesize: 3.01 MB] Linkin Park - What I've Done

Labels:


Balatarin