Curtis اسم آلبوم جدید 50 Cent هست که قرار به زودی در June 26 منتشر بشه. در این پروژه که قبلا Before I Self Destruct عنوان گرفته بود، Eminem و Mary J. Blige و کسانی چون Justin Timberlake، Akon، Robin Thicke و Nicole Scherzinger از گروه Pussycat Dolls هم 50 Cent رو یاری می‌کنند.

Velvet Revolver (گروهی که Slash یکی از اعضای اونه) هم تاریخ انتشار دومین آلبوم خود Libertad را July 3 قرار دادند. همچنین این گروه تاریخ برگزاری 12 تور در آمریکا و کانادا رو معلوم کرده.

White Stripes هم به مناسبت دهمین سال فعالیت هنری خود قصد دارند نسخه‌ی محدودشده‌ی آلبوم جدید خود رو در اختیار هوادارانشون بگذارند. این آلبوم در June 11 برای فروش در دسترس خواهد بود.

گروه Smashing Pumpkins لیست Track های آلبوم جدیدشون رو افشا کردند. این آلبوم Zeitgeist نام گرفته و اولین آلبوم گروه پس از سال 2000 هست که قراره در July 7 منشتر بشه و شامل 12 ترک خواهد بود که سه تای آن‌ها عبارتند از "Doomsday Clock" و "Tarantula" و "Pomp and Circumstance".

Madonna، Arctic Monkeys، Amy Winehouse، Scissor Sisters و Corinne Bailey Rae قراره در مراسم Ivor Novello شرکت کنند. جوایز این مراسم از طرف آکادمی بریتانیایی آهنگ‌سازان و آهنگ‌نویسان اهدا میشه. Arctic Monkeys قراره جایزه بهترین ترانه رو بخاطر آهنگ "When the Sun Goes Down" دریافت کنه.

Joey Jordison درامر گروه Slipknot، تابستان امسال در برگزاری تور به گروه Korn می‌پیوندد. او گفته: "خیلی باید خوش‌شانس باشم که این فرصت رو پیدا کنم تا با گروهی که سال‌ها از آن تاثیر گرفته‌ام همکاری کنم. وقتی برای اولین بار Korn گوش دادم عاشق کاراشون شدم و از همان موقع یکی از هواداران این گروه شدم."
Jordison تابستان امسال با گروه Korn برای برگزاری تور سفر خواهد کرد و پس از آن برای ضبط آلبوم جدید گروه خودش به Slipknot ملحق می‌شود.

Labels:


Balatarin