New York – هفته‌ی قبل در چهارشنبه شب، ابرهای سیاه آسمان شهر رو پوشانده بودند بطوری که Avril Lavigne زیر بارون کاملا خیس شده بود.

این خواننده‌ی کانادایی در هوای آزاد یک اجرای زنده‌ي پنهانی انجام داد، اونم در صورتی که هوادارانش زیر بارون خیس شده بودند. Avril آن شب یک تی‌شرت کلاه دار پوشیده بود که او را کاملا از بارون محافظت نمی‌کرد، Lavigne سه‌تا از آهنگ‌هایش، "Girlfriend،" "When You're Gone" و "Sk8r Boi" رو اجرا کرد.

مطمئنا Avril از اون روزهایی که خیلی ساده و معصوم به نظر می‌رسید خیلی فاصله گرفته. در این چند ماه اخیر همه از سخنان تحقیرآمیز او علیه paparazzi اطلاع پیدا کرده‌اند. او حتی با مباهات در مورد شب‌هایی که بیش از حد می‌نوشیده صحبت می‌کنه – او طی یک مصاحبه گفت: "من وقتی که مست بودم 'Girlfriend' رو نوشتم."

عکس از او روی کاور مجله‌ی Blender چاپ شده، که در آن به نظر میاد Avril با بالاتنه‌ی برهنه ظاهر شده، که روی این عکس عنوانی داخل مستطیلی زرد رنگ قرار داره. واقعا چه چیزی پشت این مستطیل، که زیرکانه قرار داده شده هست؟

شب گذشته قبل از اینکه Avril به صحنه بره چیزهایی در مورد این عکس برای ما فاش کرد، او یه کوچولو بیگناه‌تر از اون چیزیه که فکر می‌کنید. Avril گفت: "در حقیقت من در این عکس بدون لباس زیر نبودم، بلکه یک تاپ نواری شکل پوشیده بودم، و مجله Blender با گذاشتن یک بنر روی عکس این سوءتفاهم رو بوجود آورده."

حتی اگه حقیقت همینی باشه که Avril گفت، این خواننده‌ی 22 ساله هنوز هم تصویر بدی از باطنش رو به نمایش می‌گذاره. او گفت: "این عکس واقعا خیلی باحال بود، اون شب ما مشروب و کیک خوردیم، اون شب همه باحال بودن و این عکس واقعا یک عکس متفاوتی از من هست."

او در مهمانی Maxim Hot 100 قراره شرکت داشته باشه. او در لیست جذاب‌ترین‌ها در رتبه‌ی پانزدهم قرار داره، اشخاص دیگری چون Lindsay Lohan، Scarlett Johansson، Beyoncé و دیگر ستاره‌های هالیوود در این لیست قرار دارن.

Avril قصد داره در زمینه‌ی سینما بیشتر فعالیت داشته باشه، بعد از این‌که در انیمیشن "Over the Hedge" که سال پیش بر پرده رفت و صدای یکی از شخصیت‌ها بود و یک حضور کوچک در فیلم "Fast Food Nation،" می‌خواهد بیشتر از پیش در زمینه کارتون و فیلم فعالیت داشته باشه

او گفت: "من فکر می‌کنم زمان در حال گذره، دوست دارم سبک‌ها و چیزهای متفاوتی رو تجربه کنم. دوست دارم نمایش‌های درام جدی‌تری رو اجرا کنم، چیزی تاریک‌تر که احساسات زیادی رو برمی‌انگیزه. یه پیشنهاد فیلم بهم شده که قصد دارم در آن بازی کنم." او حاضر نشد اسم این فیلم رو فاش کنه.

ضمنا Avril هنوز هم آخرین آلبومش، The Best Damn Thing رو داره ترقی می‌ده. آلبومی که در جدول Billboard در April مکان اول را بخود اختصاص داد. او به تازگی کاره موزیک ویدئوی آهنگ "When You're Gone" رو تمام کرده.

Avril در مورد این ویدئو توضیح می‌ده: "این یه ویدئوی کاملا متفاوت برای منه. من یک لباس قدیمی دهه 1930 پوشیدم، موهای بلندی دارم و در میان جنگل میدوم. این آهنگ در مورد از دست‌دادن یا ترک‌کردن کسی هست، این یه ویدئوی کاملا احساساتی است."

همچنین او قصد داره در سال 2008 یک تور در سراسر U.S. برگزار کنه، در چندتا از جشنواره‌های تابستانی در اروپا و آسیا هم شرکت می‌کنه. بتازگی آهنگ "Imagine" از John Lennon رو کاور کرده که در June 19 منتشر خواهد شد. این آهنگ در آلبوم Instant Karma: The Amnesty International Campaign to Save Darfur ظاهر خواهد شد. این آلبوم مشتمل بر کاورهایی از آهنگ‌های John Lennon هست که بجر Avril کسانی چون Green Day، U2 و Christina Aguilera در آن حضور دارند.

منبع: MTV در تاریخ May 17 2007 6:15 PM EDT

Labels:


Balatarin